sexta-feira, julho 10, 2015

Crónica da Viagem de Galiza a Vietnam - Desde o 2 até o 22 de Julho de 2015 - Actualizando-se: Última 9 de julho de 2015 18:40 hora de Ha Noi, aquí 7 horas antes


O companheiro presidente, Xoam Francisco Lopes, envia-nos algumhas palavras desde Vietnam que intentamos transformar em crónicas desta viagem, onde cinco dos nossos (Daniel A. Cartelle, Pim Patinho, Lam Couce, Gloria Martinez e o mencionado presidente Xam) passam 20 dias no pais que conquistou a Paz, a Liberdade e a Independência, com moito sofrimento, derrotando ao Imperialismo e aos seus títeres. Polo de agora utiliza o correio-e para enviar a informaçom, mas coa dificultade engadida de ser os teclados dos computadores diferentes, mas imos intentar repassar. Dim que as imagens enviam-nas por WhatsApp, mas polo de agora nom as recebemos. A foto da recepçom na sede do VUFO, foi publicada na conta de facebook da 'Asociación de Amistad Vietnam-España'. Para contactar com Xam: jtavia[arroba]gmail.com


9 de julho de 2015 18:40


Tenhem prevista viagem para Espanha em fins de setembro  primeiro de outubro.

Comvidamos visitem Galiza coincidindo com embaixador.

Conflito China agradecem apoio, entendem linguagem diplomático o conflito esta longe de solucionar-se.

Petições nossas estudo pesca Vietname, possibilidades muitas por parte Viet, petizom escrita precisa, gastos penso a cargo do estudante. Facilidades acesso e instalações.

Possibilidade estudos históricos para a associação galega de historiadores, melhor um ano antes imersão Viet, tenhem campo para isso.

Solicitam poder enviar outras duas pessoas para estudo hospedaria nível superior, gestões por nos na Xunta. Associação de Turismo Viet responsável.
Seria para o corso 2016-2017, não para o ano.

A partir de já com visado para 15 dias Vietnam.

Apertura vo direto Nanói Madrid.


6 de julho de 2015 23:20

Bom dia iniciamos os contatos. A verdade é que estamos abrumados.

Para começar fomos recebidos na comuna de Son Tay. No salom de plenos, tivemos umha reuniom, com toda a corporaçom. Punherom-nos um tradutores para espanhol e todo decorreu bem. Os compas dim que o fixem bem. Sabedes que querem explorar a possibilidade de irmanar a comuna com umha cidade galega. A cidade deles som 180.000 habitantes e 140 km2. Tenhem umha cidadela tipo Vauban (de herdança francesa) visitamos também umha aledeie conservada com gente dentro, espetaculares os templos budistas, semelha um Compostela em oriental (Está protegida e premiada pola UNESCO). Depois convidarom-nos a jantar e derom-nos um regalo comemorativo que é precioso. Acertamos em levar-lhe umha bandeja de Sargadelos co castelo de Sam filipe de Ferrol. Também nos derom agasalhos pessoais, ums panos mui lindos. Já aclaramos das dificuldades da tarefa, Phong o nosso verdadeiro irmao aqui, dixo-lhes que conhecendo-nos podíamos consegui-lo ou nom mas que seguro que havíamos intentá-lo.

Pola tarde reunimo-nos coa Aso. Viet|espanha de Hanoi. Asistiu umha deputada que é presidenta, solicitamos que nos forneceram de material em espanhol ou português, para difundir. Vam tentar ampliar o modelo atual que é viet|ingles.

Falamos também de cousas do passado e entregamos o nosso presente que era umha figura muito linda de Bunho. Derom-nos uns quadrinhos que levamos.

Pola noite levarom-nos a ver as marionetas de água, no teatro nacional (só para nos) falamos cos artistas e estabelecemos contatos para se no futuro podemos falar com alguém que os contrate no pais. Deputazom, concelho ou assim. Nom falamos com eles mas podia ser um periplo pola patria co concurso de varias instituzons, porque nom?
...
Ainda que sexamos umha humilde e pequena organizaçom, dum pais sem estado, o trato é excelente. A nossa comunicaçom de solidariedade, na crise com China de maio do passado ano 2014, com matices, mas gostou.
...
Saúdos.


5 de julho de 2015 21:44

Bom, já levamos aquí três dias, maravilhoso, agás transito rodado. Amanhá passaremos em reuniom. Enviarei informe.

Tan biet
Can lo

(Até logo, Obrigado !)


Enlace relacionado:

Umha delegaçom da Associaçom de Amizade Galiza-Vietnam no Pais que busca a Prosperidade e a Felicidade en Paz, con Independência e Liberdade - 20 dias em Vietnam.

---